9 ani frumosi!

fb_img_1475610160266Mesajul lui Cabral pentru Andreea Ibacka

„9 ani.

A fost si este prietenul meu. Iubita mea. Partenera mea. Sotia mea.

Grijulie, senzuala, atenta, pupacioasa, jucausa, linistitoare, zambitoare, lipicioasa, linistita, intelegatoare.

Cicalitoare, terorista, incapatanata, furioasa, intransigenta, bosumflata.
Mergem mai departe… asa cum simtim si intelegem, fiind unul pentru celalalt sprijin, alinare si zambet de dimineata.
Asta va doresc si voua.
(azi nu ma vait si nu ma laud… doar zic si eu)”, a scris prezentatorul de la PRO TV pe Facebook.

Leave a Reply

