Si ce daca mai pierzi?

Care e problema? Ai pierdut ceva important? Ai scapat ceva nepretuit pe jos? Eu sunt de parere ca nu. Vezi tu, e o dilema aici. Tu esti subiectiva, eu sunt obiectiv. Tu vezi rosu, eu vad mai multe culori. 

Avem perceptii diferite din nou. Tu iar visezi la cai verzi, eu iar iti aduc aminte de realitate. Tu iar imi spui cate ai putea face, eu din nou te fac sa intelegi ca gresesti.

Ai facut tot ce-ai putut. Ai luptat cat ai luptat. Ai trait cum ai putut. Ai cucerit, dar ai si pierdut. Dar la finalul zile nu te-ai ales decat cu niste cicatrici. Si nu sunt fizice, sunt psihice, sentimentale etc. Numeste-le cum vrei, eu prefer sa ti le reamintesc ca pe niste lectii.

Viata e plina de succes. Trebuie doar sa-l identifici. Viata e plina de reusite, trebuie doar sa-ti dai seama unde te aflii. Ia-o logic. Gandeste-te putin si incearca sa ajungi la un consens cu tine insati.

Oricat de greu ti-ar fi, oricate piese ai asculta, oricat de frig ti-ar fi, nu-ti pierde speranta si nici increderea in tine.

In momentul asta e timpul sa ridici ochii din pamant si sa te uiti in oglinda. Si nu sa te admiri, nu sa-ti observi defectele. Pur si simplu uita-te la tine. Admira-ti talentul de a fi tu insati. Admira-ti avantajele ce te scot in evidenta. Gandeste-te la ceea ce poti si la ceea ce ai putea face.

Azi nu e acel moment cand nu cunosti raspunsul intrebarii “De ce?”. Nu. Azi e acea zi in care incerci sa eviti intrebarile si lucrezi cu tine si cu fapte.

Ajunge atata tristete. Nu suntem facuti sa ne plangem de mila. Ajunge atata suferinta. Nu suntem facuti sa adunam doar negativism. Ajunge atata lasare de sine. Esti un adult!

Am inteles ca exista perioade si perioade. Am realizat ca uneori e greu. Dar, sa fie atat de greu sa-ti asumi un risc fata de tine? Sa fie atat de greu sa nu-ti dai seama de ce gresesti fata de tine? Nimeni nu-ti va ierta greselile fata de tine, pentru ca nu e datorita altora. E datoria ta.

Orice propozitie legata de tine trebuie sa contina “datorita” si nu “din cauza”. Ai fost vinovata, ai fost inculpata si te-ai condamnat. Dar la final e vorba strict de libertate. E vorba despre cat de multi iti poti deschide aripile si cat de sus poti sarii. E vorba despre cat poti plana si despre cat poti zbura.

Trezeste-te si nu fii o alta persoana ce cauta afectiunea si intelegerea in pasaje intelectuale, carti fandosite si piese siropoase.

Tu esti cel mai bun motiv sa traiesti!

https://marutascrie.wordpress.com/2016/10/11/si-ce-daca-mai-pierzi/

Leave a Reply

